Hned po narození dostala přezdívku „nejvlasatější dítě na světě“. Už od batolete pomáhá šířit sebelásku

Malá Japonka se narodila s hlavou plnou hustých černých vlásků. Její vzhled byl tak unikátní, že si ji během chvilky oblíbil celý svět.

i Zdroj fotografie: Se souhlasem Mami Kano
                   

Japonka, která je takřka celému světu známá jako „baby Chanco“, se narodila před čtyřmi lety a již od narození udivuje svým netypickým vzhledem. Na rozdíl od jiných dětí, které se rodí buď plešaté, nebo s řídkými vlásky, totiž přišla na svět s hlavou plnou hustých černých kadeří. Lékaře její vzhled nejprve udivil, ale nezjistili u ní žádnou vrozenou vadu či nemoc. Dívčini rodiče se posléze rozhodli novorozenci zřídit instagramový účet, na němž zveřejňují dívčiny fotografie. Její profil má více než 350 tisíc sledujících.

Její vlásky mohli rodiče vidět již na ultrazvuku

Malá Japonka, jíž rodiče dali jméno Chanco, se narodila 23. prosince 2017 a okamžitě po svém příchodu na svět zaujala každého, kdo ji jen zahlédl. Lékaři, sestry i ostatní maminky v porodnici se nemohli vynadívat na její bujnou a hustou hřívu. Ačkoliv na to byli její rodiče připravení – vlásky své dcerky totiž viděli během několika ultrazvukových vyšetření – i je překvapilo, jak jsou husté a dlouhé. Nicméně jejich radost z novorozené dcery kazili lékaři, kteří za nezvykle hustými vlásky hledali vrozenou vývojovou vadu či nějakou nemoc.

Žádná se však nepotvrdila, takže si mohli dívčini rodiče oddechnout. Protože Chanco vzbuzovala pozornost všude, kam přišla, její maminka se rozhodla, že holčičce zřídí účet na sociální síti Instagram. Založila tak Chanco profil, který pojmenovala „babychanco“ a na nějž začala přidávat fotografie a videa své dcery a jejích vlásků. Takřka přes noc se z Chanco stala internetová senzace. V současné chvíli ji sleduje více než 350 tisíc uživatelů, kteří dychtivě očekávají jakýkoliv nový příspěvek, který maminka holčičky zveřejní.  

Batole se objevilo i v reklamě

Jelikož popularita dnes čtyřleté holčičky rychle stoupala, není se čemu divit, že záhy zaujala i řadu světových médií a známých značek. Ještě v batolecím věku proto natočila reklamu pro společnost Pantene, která se zabývá péčí o vlasy. Reklama byla součástí kampaně s názvem #HairWeGo a společnost Pantene ji zveřejnila v prosinci 2018. Videoklip s malou Chanco, který je v současné době dostupný na serveru YouTube, zhlédlo téměř milion uživatelů.

Poselstvím celé kampaně měl být pozitivní přístup, s nímž by k sobě měly ženy přistupovat. Klíč k němu je (samozřejmě) ve správné vlasové péči. I s postupujícím věkem dokázala Chanco své fanoušky vždy dojmout. Mezi jejími sledovateli jsou populární zejména videa z návštěv kadeřnictví (kam zavítala ve věku, kdy jiné děti nemají na hlavě prakticky nic než „chmýří“) či různé vlasové účesy, které malé holčičce vytváří zpravidla její maminka.

Kolik vlasů jste měli při narození vy či vaše děti?

Zdroj: Mirror

Diskuze Vstoupit do diskuze
126 lidí právě čte
Zobrazit další články