Česko má nový super levný obchodní řetězec. Produkty zde lze pořídit o 50 % levněji než u konkurence

Nový řetězec se zlevněným zbožím bude mít v Praze až dvě prodejny. Zákazníci zde pořídí módní kousky známých značek či bytové doplňky.

Výběr oblečení i Zdroj fotografie: iStock
                   

Český národ je ve světě známý hned několika typickými rysy. Rozhodně skvělým pivem, ale také velmi střízlivým přístupem k utrácení finančních prostředků. Češi prostě milují slevy a levné zboží. Pokud chcete tvrdit, že tomu tak není, zkuste zavítat do obchodů, jako je Pepco, Action nebo třeba Kik. Všechny tyto mišmaše různorodého zboží s příznivou cenovkou naprosto vedou.

Módní gigant

Když roste poptávka, tak musí být také dostatek nabídky. Web iDNES informuje o dalším obchodním řetězci, který je nyní dostupný také pro české zákazníky. Konkrétně se jedná o obchod HalfPrice, který bývá považován za módního giganta. Jedná se o polský řetězec, který se specializuje na zlevněné oděvy. Nově se tato prodejna nachází v Praze na Václavském náměstí.

V budově Diamant zaujímá čtyři patra o celkové ploše pět a půl tisíc metrů čtverečních. Malou část sortimentu tohoto řetězce tvoří také luxusní bytové doplňky například v podobě polštářků. Obchodní strategie tohoto obchodu je taková, že nabízí značkové produkty za levnější ceny než u originálního výrobce. Můžete zde najít třeba značky jako Gucci, Calvin Klein a další.

Dvě pražské prodejny

Pro českého zákazníka je tak velmi atraktivní spojení luxusního zboží za příznivější cenu než u originálního prodejce. Stránka Echo24 uvádí, že se tržby tohoto řetězce zvýšily meziročně o téměř sto dvacet osm miliónů korun. Z toho vyplývá, jak moc je HalfPrize u zákazníků oblíbený. Prodejna na Václavském náměstí však nezůstane jedinou možností pro českého zákazníka.

Oblečení na věšácích iZdroj fotografie: Pexels

Řetězec plánuje otevřít další prodejnu opět v Praze, avšak v nákupní galerii Arkády na Pankráci. Prodejny propagují také čeští influenceři, kteří na svých profilech na sociálních sítích ukazují nejnovější úlovky. To vše jenom zvyšuje povědomí a chtivost po návštěvě této módní bomby plné slev. Ekologická otázka těchto makrořetězců jde však pravděpodobně stranou. Pro planetu je totiž mnohem lepší, když lidé nakupují věci spíše z druhé ruky. Žena, o níž jsme na DámskémDeníku psali, si v klasickém obchodě nic nekoupila už více než 40 let.

Jakou máte zkušenost s řetězcem HalfPrice?

Diskuze Vstoupit do diskuze
99 lidí právě čte
Autor článku

Klára Stružová

Zobrazit další články