Nový řetězec se zlevněným zbožím bude mít v Praze až dvě prodejny. Zákazníci zde pořídí módní kousky známých značek či bytové doplňky.
Český národ je ve světě známý hned několika typickými rysy. Rozhodně skvělým pivem, ale také velmi střízlivým přístupem k utrácení finančních prostředků. Češi prostě milují slevy a levné zboží. Pokud chcete tvrdit, že tomu tak není, zkuste zavítat do obchodů, jako je Pepco, Action nebo třeba Kik. Všechny tyto mišmaše různorodého zboží s příznivou cenovkou naprosto vedou.
Módní gigant
Když roste poptávka, tak musí být také dostatek nabídky. Web iDNES informuje o dalším obchodním řetězci, který je nyní dostupný také pro české zákazníky. Konkrétně se jedná o obchod HalfPrice, který bývá považován za módního giganta. Jedná se o polský řetězec, který se specializuje na zlevněné oděvy. Nově se tato prodejna nachází v Praze na Václavském náměstí.
V budově Diamant zaujímá čtyři patra o celkové ploše pět a půl tisíc metrů čtverečních. Malou část sortimentu tohoto řetězce tvoří také luxusní bytové doplňky například v podobě polštářků. Obchodní strategie tohoto obchodu je taková, že nabízí značkové produkty za levnější ceny než u originálního výrobce. Můžete zde najít třeba značky jako Gucci, Calvin Klein a další.
Dvě pražské prodejny
Pro českého zákazníka je tak velmi atraktivní spojení luxusního zboží za příznivější cenu než u originálního prodejce. Stránka Echo24 uvádí, že se tržby tohoto řetězce zvýšily meziročně o téměř sto dvacet osm miliónů korun. Z toho vyplývá, jak moc je HalfPrize u zákazníků oblíbený. Prodejna na Václavském náměstí však nezůstane jedinou možností pro českého zákazníka.
Řetězec plánuje otevřít další prodejnu opět v Praze, avšak v nákupní galerii Arkády na Pankráci. Prodejny propagují také čeští influenceři, kteří na svých profilech na sociálních sítích ukazují nejnovější úlovky. To vše jenom zvyšuje povědomí a chtivost po návštěvě této módní bomby plné slev. Ekologická otázka těchto makrořetězců jde však pravděpodobně stranou. Pro planetu je totiž mnohem lepší, když lidé nakupují věci spíše z druhé ruky. Žena, o níž jsme na DámskémDeníku psali, si v klasickém obchodě nic nekoupila už více než 40 let.