Buďte obezřetní, pokud nakoupíte v tomto obchodě, zaplatíte nesmyslný poplatek u vstupu ve výši 9 900 Kč

Naletět na internetové podvodníky nebo podezřelé či nekalé nabídky je snadnější, než se domníváte. Někdy stačí opravdu jen velmi málo k tomu, abyste pořádně litovali.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Největší nákupní šílenství, které bylo vodou na mlýn i nekalých internetových prodejců, sice skončilo, ale sháňka po levném zboží pokračuje. Lidé totiž nemohou odolat slevám, na které je prodejci lákají. Obezřetnost je stále namístě, protože některé e-shopy se s nakupujícími ani trochu nemazlí. Své o tom ví čtenářka Dámského Deníku Vlasta Z. z Plzně. „Nemůžu uvěřit tomu, jak jsem naletěla a zbytečně vyhodila spoustu peněz,“ napsala nám do redakce.

Původně jen chtěla najít levnou dovolenou

O šmejdech číhajících na své oběti na internetu informujeme na Dámském Deníku poměrně často. Neblahou zkušenost měl v závěru roku třeba náš čtenář, který přišel o peníze, když nakupoval dárky na podvodném e-shopu tvářícím se jako web renomovaného prodejce. Paní Vlasta narazila na sociálních sítích na nabídku, která také není seriózní. Až později se dozvěděla, že prodejce už je v hledáčku České obchodní inspekce.

Původně čtenářka plánovala, že odjede s manželem na dovolenou do zahraničí. Začala na internetu pátrat po nejrůznějších levných letenkách. „Nejdřív jsme si mysleli, že pojedeme s nějakou cestovkou. Pak na mě ale na sociálních sítích vyskočil banner Létej levně. Říkala jsem si, že bychom mohli jet po vlastní ose a levněji. Podívala jsem se, co nabízejí, jenže to byla chyba, které budu snad do smrti litovat,“ svěřila se paní Vlasta.

Namísto pochval našla jen samé stížnosti

V tu dobu neměla zdání o tom, že se sociální sítě hemží stížnostmi na praktiky této společnosti. „Vůbec jsem to netušila. Takže jsem vyplnila formulář a pak mi automaticky přišla faktura na 9 990 korun a než jsem ji stačila zaplatit přišla i předžalobní výzva. Vyděsila jsem se. Napadlo mě, že to je asi záloha na letenku, ale nebyla,“ vysvětluje paní Vlasta. Neměla z celé transakce dobrý pocit, a tak začala na internetu pátrat po referencích.

POZOR POZOR. Vyklubal se nám tady další podvoníček. Tentokrát velice mladý 18 let. Pokud někdo narazíte na reklamu „…

Zveřejnil(a) Václav Bouše dne Neděle 17. prosince 2023

Ke svému zděšení však nenašla doporučení, v jaká doufala. Naopak. „Úplně jsem ztuhla, když jsem našla tolik stížností. Uvědomila jsem si, že jsem naletěla. Pak jsem se ještě podívala na stránky obchodní inspekce, a to byla poslední rána. Chtělo se mi brečet,“ popisuje paní Vlasta. Inspekce totiž na svém webu informuje, že prověřuje jednání společnosti Hezké oblečení, s. r. o., která je provozovatelem stránek na sociálních sítích pod značkou Létej Levně.

Inspekce upozorňuje, že jde o placenou službu

Kvůli společnosti nabízející levné letenky se na inspekci už obrátily desítky stěžovatelů. „Česká obchodní inspekce jednání společnosti prověřuje a upozorňuje spotřebitele na možná rizika,“ uvádí na svém webu. Současně potenciální zákazníky varuje, že smlouva obsahuje upozornění, že se jedná o placenou službu a odsouhlasením podmínek se spotřebitel zavazuje k platbě 9 900 korun. „Jsem tak hloupá, že jsem si to pořádně nepřečetla. Přitom obvykle bývám na tyhle věci velmi opatrná,“ uzavřela paní Vlasta.

Co říkáte na podivnou platbu za posílání tipů na levné letenky?

Diskuze Vstoupit do diskuze
121 lidí právě čte
Zobrazit další články