Leoš Mareš přiznal, kolik si účtuje za spolupráci: To, co běžný Čech vydělá za rok, má za 1 kampaň

V českých instagramových vodách je populární moderátor jako ryba ve vodě. Dokáže svoji slávu a nápaditost perfektně zobchodovat. Za jednu kampaň mu firmy platí statisíce.

Leoš Mareš i Zdroj fotografie: Nextfoto
                   

Patrně nejpopulárnější český moderátor Leoš Mareš (46) je současně i protřelým a úspěšným byznysmenem. Svoji práci, kreativitu a slávu dokáže mistrně přetavit v hromadu peněz. Jeho příjmy z koncertů, moderování i reklamních spoluprací na sociálních sítích šplhají do závratných výšin. Jenom na svém instagramovém profilu, kde má kolem 1,2 milionu sledujících, si moderátor za reklamní kampaň účtuje tolik, kolik běžný člověk vydělá za celý rok.

Kampaň zdražila na půl milionu

Moderátor se drží na špici nejsledovanějších instagramových profilů v Česku, což motivuje firmy ke spolupráci na propagaci výrobků a služeb. „Za 400 tisíc korun si u mě můžete objednat kampaň na Instagramu, která obsahuje dvě stories, dvě sady videí a dva příspěvky na feed,“ cituje loňské vyjádření Mareše Extra. Ze všech domácích influencerů si za reklamní spolupráci moderátor říká o nejvíc peněz.

Navzdory závratným sumám je o Mareše mezi firmami nebývale velký zájem. Dokonce si mohl dovolit podstatně zdražit své služby. „Na začátku roku jsem zdražil ze 400 na 500 tisíc korun za balíček, protože jsem měl pocit, že komerčních spoluprací bylo dost. Teď se jejich počet optimalizoval a více se poměr placených a neplacených příspěvků blíží tomu, jak bych to chtěl mít,“ řekl Mareš loni Hospodářským novinám s tím, že v poslední době má klienty z oblasti developmentu a hoteliérství.

Zdatnou influencerkou je i manželka

Žádat za dvě fotky ve feedu a dvě série mizejících snímků v Instastories půl milionu korun si nemůže hned tak někdo dovolit. Dosah, který moderátorův profil na sociální platformě má, je v tuzemských podmínkách výjimečný. Jde o desítky milionů zhlédnutí týdně. A klienti na to slyší. „Pokud je to věc, kdy se shodneme na způsobu prezentace tak, jak bych si to představoval já, a vám se to bude líbit a nebudu s tím mít problém – s tou službou nebo produktem –, tak se to potom zrealizuje,“ popsal postup zadávání reklamy Mareš.

@zajimave_myslenky Interview Světlany Witowské s Leošem Marešem (25. 6. 2022) | Politik TV #motivace #inspirace #zajimavemyslenky #fyp #fypシ #foryou #leosmares #osobnibrand ♬ původní zvuk – zajimave_myslenky

Morální dilema s ohledem na průměrnou hrubou mzdu v Česku, která se pohybuje kolem 40 tisíc korun měsíčně, což je zhruba 480 tisíc za rok, moderátora příliš netrápí. „No upřímně řečeno, těch nabídek je tolik, že ta cena je i schválně takhle nastavená, aby nabídky filtrovala,“ cituje Marešovo loňské vyjádření server. Zlatým dolem je Instagram pro celou rodinu. Zdatnou influencerkou je totiž i moderátorova manželka Monika. Podle Extra si za instagramovou reklamní spolupráci účtuje 200 tisíc korun.

Co říkáte na úspěšný instagramový byznys moderátora?

Diskuze Vstoupit do diskuze
86 lidí právě čte
Zobrazit další články