Snadné cviky, které radikálně změní vaše tělo za pouhé čtyři týdny

Každý, kdo se snaží zhubnout a chce dostat dolů zbytečné kilogramy, by si měl uvědomit, že v krátké době to umožní pouze komplexní přístup. Nelze se zaměřit jen na jednu partii těla.

i Zdroj obrázku: Pixabay
                   

Pokud omezíte porce jídla a nahradíte zpracované, bezcenné nezdravé jídlo zdravými pokrmy, zeleninou a zdravými tuky a přidáte k tomu cvičení, už po několika týdnech můžete vidět změnu hlavně v objemu a pevnosti vašeho těla. 

iZdroj fotografie: Pixabay
Cesta k dokonalé postavě nemusí být až tak náročná

Do fyzické aktivity zahrňte několik základních cviků

Prvním cvikem je prkno. Je to jeden z nejúčinnějších cviku na vyrýsování břišních svalů. Je přitom důležité udržovat tělo v přímé poloze pouze na předloktí a prstech nohou. Vydržte tak dlouho, jak můžete. Nevzdávejte to příliš rychle, ale také se nepřepínejte, protože byste si mohli naopak ublížit. Dalším cvikem jsou dřepy, které zná každý. Položte nohy na šířku ramen a jemně vytočte směrem ven. Natáhněte ruce dopředu, posuňte boky dozadu a zatižte paty. Záda by měla být po celou dobu cvičení rovná a kolena by se neměla dostat přes linii prstů. Tímto cvičením procvičíte celé nohy, zpevníte je a zeštíhlíte. 

iZdroj obrázku: Pixabay
Ne vždy je nutné trávit dlouhé hodiny v posilovně

Můžete také zkusit cvičení, které vychází z pozice prkna. Udržujte ale váhu na kolenou a rukou. Natáhněte pravou ruku a levou nohu, abyste zachovali rovnováhu. V této poloze zůstaňte několik vteřin, vraťte se do výchozí polohy a proveďte totéž s opačnou stranou. Cvičením posílíte svaly, které podporují dolní část zad. 

Zvedáním boků posílíte břišní svaly, při klicích pracuje celé tělo

Lehněte si na záda, ohněte kolena a položte nohy na zem. Položte si ruce doširoka od sebe, sevřete lopatky a zvedněte boky. Vraťte se pomalým pohybem do výchozí polohy a proveďte několik opakování, podle toho, jak se budete cítit. Tímto cvikem posílíte břišní svaly, záda, stehna i hýždě. Kliky jsou také všeobecné známé. Začíná se pozicí prkna a váha se udržuje na rukou a nohou. Proveďte kliky, ale musíte mít rovná záda. Během cvičení posílíte celé tělo. Pokud klasický cvik nezvládnete, můžete zkusit dámskou variantu, při které jste na kolenou a nemáte natažené nohy. Pokud si chcete cvik ještě zjednodušit, můžete ho ze začátku provádět u zdi. Je to nejlepší varianta a postupně se můžete dopracovat ke klasickému kliku. 

iZdroj obrázku: PxHere
Stačí cvičit efektivně a výsledky se dostaví

Pro snadnější hubnutí si můžete nechat sestavit tréninkový plán a jídelníček na míru. Jídlo je totiž z 80 % důležité. Zbytek dělá právě správné cvičení, ale musí se provádět opravdu důkladně. Rozhodně by vás při cvičení nemělo nic bolet nebo vás dlouho tahat. Pokud cítíte, že už máte dost, přestaňte, protáhněte se a zkuste to zase další den. Postupně se dopracujete k několika minutách cvičení denně, které už budou znát na celkovém výsledku. 

iZdroj fotografie: Pixabay
Cvičení je základem hubnutí. Pozor ale na to, jak cvičíte

Nezapomeňte během tréninku také odpočívat. Není zdravé cvičit každý den, protože tělo musí regenerovat a připravit se na další výzvy. Proto začínejte pomalým tempem, protože jestli jste nikdy necvičili, mohou přijít bolesti svalů a kloubů. Zkuste si postupně prkno po dobu jedné minuty, pokračujte minutou kliků, dřepy dělejte dvě minuty. V opřeném klečí střídejte ruce a nohy po jednu minutu, stejně dlouho zvedejte boky. Mezi cviky dělejte pauzu deset vteřin. 

Diskuze Vstoupit do diskuze
62 lidí právě čte
Zobrazit další články