Ve Švédsku začala další řada oblíbeného pořadu Let’s dance. Diváci první díl docela zkritizovali

První díl diváky oblíbené taneční soutěže, jež se vysílá ve Švédsku, sklidil spoustu ohlasů. Některé z nich však byly dosti kritické.

taneční pár i Zdroj fotografie: Pexels

Populární a oblíbená televizní show Let’s dance se vysílá v mnoha zemích světa. Na Slovensku má stejný název, v České republice je podobná soutěž známá jako StarDance… když hvězdy tančí. V tomto pořadu soutěží taneční páry složené z profesionálních tanečníků a slavných osobností. Ve Švédsku se nedávno začala vysílat nová řada této soutěže. První díl však u diváků vyvolal bouřlivou diskuzi, ve které se objevilo mnoho kritiky.

Byl odvysílán první díl letošní sezóny

Letošní sezónu švédského Let’s dance zahájil premiérový díl, který vidělo neuvěřitelných 1,3 miliónu diváků. Start této show však na poslední chvíli zkomplikovala dramatická změna. Pouhý týden před premiérou totiž švédská komička a herečka Petra Mede oznámila, že musí ze zdravotních důvodů odstoupit.

Na její místo tak nastoupila moderátorka Kristin Kaspersen. Ta oznámila, že před první epizodou mluvila s Petrou Mede, aby zjistila, jak se jí vede, a také proto, aby se přesvědčila, že je vše v pořádku. Kristin si jako podporu vytiskla jejich společnou fotografii, kterou vystavila v soutěži.

Vítězi premiérového kola se stali Johanna Lind Bagge a Rickard Sjöberg, kteří dostali od poroty nejvíce bodů. Na svém instagramovém účtu poté Johanna zveřejnila fotografii s komentářem: „Chci vám všem dát největší objetí a co nejpokorněji poděkovat za vaši úžasnou podporu, která pro nás hodně znamenala. Věřte, že jsem nesmírně vděčná za lásku, kterou mi dáváte, a za vaši podporu, protože opravdu cítím, že to dělám společně s vámi“.

Premiéru provázely náhlé komplikace

Před zahájením soutěže se porota svěřila, že má od letošních účastníků velká očekávání. Podle nich jsou totiž všichni účinkující ve velmi dobré fyzické kondici. Měli by se tedy velmi dobře kontrolovat a vyrovnat s možnými stresovými situacemi. Měli by zvládat koordinaci pohybů a vydržet velkou fyzickou a psychickou zátěž. Jak porotci uvedli, budou bodovat tak, jak si soutěžící zaslouží.

Porotci od účinkujících očekávají velmi kvalitní úroveň již od začátku. Jelikož se soutěže účastní mnoho umělců, věří, že budou mít i velmi dobrou muzikálnost a sluch. Jedna z porotkyň uvedla, že člověk může mít skvělé fyzické předpoklady a v mnoha ohledech vypadat jako tanečník, ale pokud nemá muzikálnost a hudební sluch, nikdy nebude správným tanečníkem.

Premiérový díl diváci zkritizovali

Přestože se první epizoda setkala s diváckým úspěchem, našli se sledující, kteří kritizovali především produkci na sociálních sítích. „Vždycky se mi líbil tento pořad, takže jsem se samozřejmě dívala i na první díl nové sezóny. Nechápu, proč jste točili to, jak se na sebe porota divně dívá a šklebí se, místo toho, abyste zabrali tančící pár. Vůbec to nepůsobilo hezky,“ napsala jedna z divaček. „Vše bylo dost uspěchané a místo toho, abych viděl tancovat soutěžící, musel jsem se dívat na otrávenou porotu. To se vám tedy nepovedlo,“ reagoval další divák.

taneční pár iZdroj fotografie: Depositphotos

Někteří sledující však byli mnohem pozitivnější a první díl letošní sezóny si velmi pochvalovali. „Taková je realita, je dobře, že to nevystřihli,“ reagoval na kritiku jeden z komentujících. Ostatní opěvovali soutěžící a gratulovali jim k úžasným výkonům, jež předvedli. Česká verze této soutěže by se měla vysílat jako obvykle na programu ČT 1 od letošního podzimu. Bude to v pořadí již 12. řada tohoto zábavního programu.

Jak se vám líbí takovéto taneční soutěže?

Zdroj: Newly