Pracovník Čechy oblíbeného supermarketu prozradil prostřednictvím videa zajímavé skutečnosti ze svého pracovního života.
Nakupování je českým národním sportem. Mnoho lidí miluje procházení mezi regály plnými nejrůznějších potravin a spotřebního zboží. Pročítání akčních letáků, psaní nákupního seznamu a návštěva hned několika obchodních řetězců za sebou, to vše dělá mnoho lidí šťastnými. Málokdo ale tuší, co vše stojí za tím, že jsou obchody v dobrém stavu, je doplněno zboží a všude je čisto. Odpovědi na tyto otázky zodpověděl jeden ze zaměstnanců oblíbeného supermarketu.
Mnoho Čechů dává přednost polským obchodům
Přestože se v České republice nachází obrovské množství různých obchodů s potravinami, mnoho Čechů cestuje na nákupy do zahraničí. V poslední době stále přibývá lidí, kteří jezdí nakupovat do Polska, a to především kvůli mnohem nižším cenám potravin. A vyplatí se to i přes vyšší cenu pohonných hmot. Jedním z nejoblíbenějších a českými občany nejnavštěvovanějších obchodních řetězců je jistě Biedronka, což uvádí i web PrahaIn.
Mladík, který v Biedronce pracuje, na svém TikTokovém profilu pravidelně zveřejňuje videa ze zákulisí supermarketu. Jeho vtipné příspěvky baví internetové uživatele. Tyto nahrávky pojal s humorem a nadhledem a odkrývá v nich mnoho zajímavých a běžnými lidmi nepoznaných skutečností. Tento mladý muž má již desítky tisíc sledujících, kteří v komentářích chválí jeho práci.
Vtipné video pobavilo mnoho sledujících
Jedno z videí, které si můžete prohlédnout přímo v tomto článku, ukazuje, že mladík musí během směny čelit mnoha výzvám. Nejenže hodnotí čerstvost produktů a motivuje ostatní kolegy k práci, ale také peče pečivo. Vtipně předvádí svou práci hlídače, kdy musí s lopatou honit zloděje. Poté představuje práci skladníka, pokladníka a dokonce i údržbáře, když se pomocí zvonu snaží zprovoznit ucpané umyvadlo.
@majkel_bo ♬ dźwięk oryginalny – Majkel
Tento mladík ukazuje, že i práce v supermarketu může být zajímavá a zábavná. Je však důležité být empatický a mít rád práci s lidmi. V opačném případě může docházet k nepříjemným situacím a ošklivému chování personálu, což zákazníky odrazuje od další návštěvy obchodu. O jedné takové jsme se na DámskémDeníku nedávno zmiňovali. Při ní se pokladník zachoval neslušně ke staršímu zákazníkovi, což se mu rozhodně nevyplatilo.