Nechybělo mnoho a nakupování v obchodě pro maminku a její dceru v americkém Texasu mohlo skončit obrovským neštěstím.
Maminky v dnešní době vědí, že nakupování s malými dětmi není nic jednoduchého. V obchodě se snaží nakoupit rychle, aby plačící děti dlouho neobtěžovaly křikem ostatní lidi. Chovají se vůči ostatním zákazníkům ohleduplně a slušně. Přesto se jedna maminka přesvědčila, že přílišná zdvořilost a důvěra v cizí lidi se nemusí vyplácet.
Pár se o holčičku zajímal až příliš
Katarina z města Longview v americkém Texasu šla nakupovat se svou dcerou do místního supermarketu. Po chvíli se u ní zastavil mexický pár a začal její dcerku obdivovat, jak je krásná, roztomilá a vyptával se na její věk. Přestože skládali její dceři komplimenty, Katarině začala být celá situace podezřelá, protože vycítila, že dvojice překračuje akceptovatelnou hranici slušnosti. Svou holčičku vyndala intuitivně z kočárku do své náruče, aby jí byla blíž.
„Nebyli odsud, takže jsem si nejprve myslela, že tato nepříjemná situace je způsobena kulturní bariérou,“ sdílela Katarina na sociální síti. „Po chvíli jsem se však cítila nepříjemně. Vzala jsem svou malou dcerku z kočárku do náruče a tato žena se zeptala, jestli ji může podržet. Byla tak blízko, že k ní mé dítě natáhlo intuitivně ruce, ale měla jsem čas zareagovat. A pak jsem slyšela, jak šeptají mému dítěti: ‚Rozlouč se s mámou.‘“
Maminka rychle zareagovala
Po těchto slovech ztuhla Katarina krev v žilách. Okamžitě začala křičet na celý obchod. Dvojice se dala rychle na útěk, Katarina si však muže před obchodem stihla lépe prohlédnout, protože se otočil a zíral na ně. „Byla jsem roztřesená a nevěděla jsem, co mám dělat. Začala jsem mluvit s prodavačkou a řekla jsem jí, co se právě stalo. O incidentu okamžitě informovala bezpečnostní službu. Jsem vděčná, že nás někdo hlídal,“ pokračuje Katarina ve vyprávění.
Příběh byl sdílený na sociální sítě a rychle vyburcoval širokou veřejnost. „Jsem přesvědčena, že moje dcera se včera téměř stala obětí podvodu s obchodováním s lidmi,“ uzavírá. Nabádá tak ostatní rodiče, aby byli ostražití a v obchodě si po celou dobu všímali svých dětí. Ne každý zákazník v obchodě dokáže druhému nezištně pomoci. Bohužel, za hezkou tváří a zdvořilými gesty se mnohdy může skrývat někdo, kdo má zlé úmysly.