Prodejny potravin se snaží nalákat co nejvíc klientů nejrůznějšími akcemi a slevami. Některé ale sázejí i na originalitu výrobků, které nabízejí.
Na trhu s potravinami se objevila zajímavá novinka. Ocení ji každý, kdo si připravuje svačinky pro sebe nebo třeba dětem do školy. Netradiční výrobek má totiž usnadnit jejich přípravu. S nápadem přišel řetězec Lidl, v jehož prodejnách je oblíbená uzenina s revolučním tvarem k dostání.
Rozměr přesně padne na rohlík
V chladicích boxech tohoto obchodního řetězce mohou zákazníci nově narazit na balení úzké šunky, která je svým způsobem unikátní. Je speciálně upravená tak, aby ulehčila lidem přípravu a konzumaci svačiny. Nebudou si už muset lámat hlavu s tím, jak uzeninu naskládat na rohlík, aby netrčela do všech směrů a nepadala z něj. I když, pokud má člověk hlad, je mu to nejspíš jedno.
Tvar šunky je totiž uzpůsobený tak, aby právě padla na rohlík jako ulitá. „Chtěli jsme přijít s něčím originálním a zároveň zaplnit mezeru na trhu, protože žádný jiný výrobce nenabízí šunku, která by svou velikostí přesně odpovídala rohlíku,“ cituje server iDnes mluvčí řetězce Elišku Froschovou Stehlíkovou.
Testují, zda se trefili do vkusu zákazníků
Speciální uzenina deklaruje už ve svém názvu, že je určená k přípravě svačiny, konkrétně k tomu, aby si ji lidé prostě jen položili na rohlík. S nápadem přišel řetězec Lidl. „Novinku Pikok Šunka na rohlík jsme vytvořili na základě nápadu našeho nákupního oddělení,“ vysvětlila Froschová Stehlíková. Otázkou je, zda zákazníky bude speciální tvar šunky vzrušovat.
A řetězec se na ni snaží najít odpověď. Momentálně totiž podle serveru Stars24 probíhá testování výrobku. Lidl chce vědět, zda se trefil do vkusu a potřeb svých zákazníků. Stogramové balení šunky na rohlík vyjde na 22,90 korun. „Jaký bude o šunku na rohlík zájem, si následně vyhodnotíme a popřípadě nabídku rozšíříme o další druhy masa,“ dodala Froschová Stehlíková.