MHD v Česku je podle paní Heleny jedna velká katastrofa. To, jak se k ní řidič autobusu zachoval, nás zvedlo ze židle

Naprosto nevhodně a nepřijatelně se zachoval řidič autobusu k jednapadesátileté ženě, která by se o svůj zážitek ráda podělila s ostatními prostřednictvím dopisu.

autobus i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Čtenářka Helena E. se rozhodla podělit s ostatními o svůj nepříjemný zážitek. Přemýšlí, zda podat stížnost, nebo ne. Pokud by zjistila, že i jiní mají podobné zkušenosti, asi by sebrala odvahu a začala tento problém řešit s příslušnými orgány. Jak se k ní totiž zachoval řidič autobusu, nemá obdoby. Není už nejmladší, a tak nechápe, jak neohleduplní a zlí dokáží lidé být.

Šla později než jindy, ale přesto včas

Paní Helena nedávno oslavila své jednapadesáté narozeniny. Bydlí kousek od autobusové zastávky MHD, ze které pravidelně odjíždí do práce. Přestože nedávné změny v jízdních řádech a nedostatek řidičů z důvodu stávky jí způsobily nemalé potíže, vše nakonec hodila za hlavu a byla ráda, že se má jak dostat do zaměstnání. Jak se k ní však nedávno zachoval jeden z řidičů, jí opravdu hnulo žlučí.

Jako každý jiný den se chystala do práce, ovšem nyní se maličko zdržela, protože se jí urval knoflík na kalhotách. Rychle tedy našla jiné, oblékla se a vyrazila na zastávku. Vždy chodí o několik minut dříve, aby měla jistotu, že autobus nezmešká. „Byla jsem nervózní, že jdu později než jindy, ale pořád jsem měla ještě čas a mírný náskok,“ píše v dopise zaslaném do naší redakce paní Helena.

Řidič se jí sprostě vysmíval

Když zahnula za roh, uviděla, že autobus se už blíží k zastávce. Přidala tedy do kroku, přičemž se podívala na hodinky. Měla ještě 5 minut čas. Dopravní prostředek zastavil a cestující vystoupili, nikdo však nenasedal. V tom se zavřely dveře a autobus se rozjel. Paní Helena byla kousek od něj, a tak se rozběhla a mávala na řidiče, aby jí zastavil. Ten zpomalil, otevřel dveře a s výsměchem na ni zakřičel, že má chodit s předstihem. „Potom dveře zavřel a sprostě ujel, přitom měl ještě podle jízdního řádu 3 minuty čekat,“ rozčiluje se nad řidičovým chováním paní Helena.

Nemohla uvěřit tomu, co právě zažila. Proč se řidič tak zachoval. „Vyloženě se mi smál do obličeje, mně, staré ženské. To jsem si opravdu nezasloužila. Přemýšlím, že si na něj budu stěžovat,“ uzavírá svůj dopis paní Helena. Chování řidiče je opravdu nepřípustné a čtenářka by tuto situaci měla jistě řešit s jeho nadřízenými. Bohužel ne všichni šoféři jsou ohleduplní a dobrosrdeční. Rozhodně by si měli vzít příklad z kolegy, který neváhal zastavit a pomoci slepé ženě a o jehož počínání jsme se na DámskémDeníku již zmiňovali.

Co byste dělali na místě paní Heleny?

Diskuze Vstoupit do diskuze
120 lidí právě čte
Zobrazit další články