Každý věk je nádherný jiným způsobem. Fascinující video mapuje celý život ženy v 60 sekundách

Tato zdařilá reklamní kampaň norské lékárny zaslouženě získala na internetu mnoho pozornosti. V 60 sekundách je zde zmapován celý život ženy.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Lékárny a kosmetické firmy obecně nemají příliš dobrou pověst, co se týče různého retušování jejich reklamních fotografií. Norský lékárenský řetězec se rozhodl to změnit a ve spolupráci se zkušenou reklamní agenturou natočil povedený spot. Prostřednictvím krátkých klipů se jim povedlo zmapovat celý život ženy v jedné minutě.

Unikátní video

V krátkém 60sekundovém reklamním videu natočil kameraman ženské tělo z nejrůznějších úhlů. Za sebe poté střihači poskládali různé dívky a ženy podle stáří, a tím poskytli divákům unikátní pohled na to, jak se mění ženské tělo za 100 let života. Rozhodli se navíc nepoužít žádné aplikace na úpravu fotek a videí, jak informoval web Little Black Book.

Nezvyklý přístup k reklamě

Ústředním sloganem této kampaně je věta „Vaše kůže vám vydrží na celý život, starejte se o ni dobře.“ Fotograf Pål Laukli o tomto projektu řekl: „Neprovádíme žádné retuše. Necháváme lidi stárnout s grácií a je to opravdu osvěžující způsob, jak ukázat lidské tělo takové, jaké je.“ Něco takového na internetu v dnešní době není zvykem. Právě proto si reklama získala tolik pozornosti.

Lepší je reklama s myšlenkou

O zajímavých reklamních kampaních jsme na DámskémDeníku napsali už více článků, před nějakou dobou například o těchto fotografiích, které vás určitě donutí se zamyslet. Je totiž jasné, že lidé si lépe zapamatují reklamu, která v nich vyvolala nějaké emoce, má hlubší myšlenku nebo je donutila se zastavit a popřemýšlet nad danou problematikou. Tohoto jsou si marketingová oddělení velkých korporací dobře vědoma.

Čtenářkám se spot líbil

Také naše čtenářky souhlasily s tím, že podobná reklama by je přiměla si koupit produkt zmíněné norské lékárny spíše, než kdyby na plakát použili upravený snímek modelky. „Určitě se s tím dá lépe ztotožnit a to si myslím, že je důležité. Líbilo se mi, že tam byly i normální starší ženy, to se dneska moc často nevidí,“ komentovala video paní Věra K. z Říčan. 

Co si myslíte o této reklamní kampani?

Diskuze Vstoupit do diskuze
57 lidí právě čte
Zobrazit další články