Zákazník poslal restauraci velký obnos peněz a připojil k němu dopis. Obsluha šla do kolen

Spokojený host chtěl dát pozorné servírce dýško, ale při placení kartou trochu zazmatkoval. Když později svoje pochybení zjistil, nehodlal to nechat být jenom tak.

Servírka drží platební kartu i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Navzdory šílenému zdražování, které postihlo snad všechny obory podnikání, lidé zůstali věrní návštěvám restaurací. Zajít si na pivo nebo dobrou večeři stále patří ke standardnímu stylu života. A i když ceny notně poskočily, nechat spropitné obsluze při placení útraty je jakási nepsaná norma. Tedy pokud jste byli spokojení. Jakmile má člověk hotovost, je to snadné. Při platbou kartou nebo mobilem je to složitější a může docházet ke zmatkům.

Zazmatkoval a nedal servírce dýško

V moderní době, kdy se dá u obchodníků i za služby snadno platit hodinkami nebo mobilem, čím dál víc lidí u sebe mince a bankovky nenosí. Když ale dojde na zaplacení útraty v restauraci, hotovost se hodí. Při elektronických platbách totiž může nastat krkolomná situace, pokud chcete kvalitní obsluhu odměnit dýškem. Přesvědčil se o tom i muž jménem Ted, který byl hostem podniku Side Street Pour House and Grill ve městě Lenoir v Severní Karolíně.

Stařičká paní si vyndala v restauraci vlastní jídlo. Číšník svou reakcí překvapil všechen personál i hosty

Po vánočních svátcích tam večeřel s manželkou, a nejenže si báječně pochutnali a užili skvělou atmosféru, ale byli také nadmíru spokojení s pozornou obsluhou. Jenže pak došlo na placení kartou a Ted, který měl v úmyslu bezchybnou servírku odměnit dýškem, udělal chybu. Namísto účtenky pro hosta si podle serveru Shareably omylem odnesl kopii určenou pro obchodníka, která obsahuje i řádek, na který se vepisuje výše spropitného. Takže obsluha vyšla naprázdno.

Svůj přešlap svérázně napravil

Když na svůj přešlap Ted nedávno přišel, nehodlal to nechat být jenom tak. S tím, jak se o ně servírka jménem Hope postarala, byli se ženou oba velmi spokojení. Představa, že obsluze nenechal ani korunu spropitného, které si bezesporu zasloužila, ho znepokojovala. Rozhodl se, že svou chybu napraví. Udělal to však velmi svérázným způsobem. Poslal do restaurace peníze a připojil i dopis, který se stal hitem Facebooku.

We just had to share this letter from a customer who accidentally took the wrong copy of his credit card receipt with…

Zveřejnil(a) Side Street Pour House and Grill dne Pátek 26. ledna 2024

Výřečný zákazník v něm podrobně popsal nedorozumění, ke kterému došlo při placení. Podle něj servírka Hope odvedla skvělou práci, a tak se jí omluvil a přiložil 20dolarovou bankovku, což je asi 460 Kč, jako dýško. „Nezbývá mi než věřit, že mi Hope můj přehmat odpustí. Přikládám její spropitné v hotovosti. Takhle jsme ani jeden z nás nemohli ukončit rok 2023. Na nový začátek,“ cituje z dopisu Teda server SouthernLiving.

Co říkáte na to, jakým způsobem muž nakonec zaplatil spropitné?

Diskuze Vstoupit do diskuze
127 lidí právě čte
Zobrazit další články