Zákazníky v supermarketu rozzlobila dlouhá fronta u pokladny. Pak si však přečetli informační ceduli, která vše vysvětlila.
V dnešní době všichni neustále někam pospíchají a jen malá část populace umí opravdu odpočívat. V obchodech zavedli pro takové jedince samoobslužné pokladny, u kterých si může každý rychle nakoupit a místo opustit. Jakmile však v nějakém obchodě takové pokladny nemají a tvoří se fronty, začnou být lidé velmi naštvaní, nebojí se otevřít pusu a situaci nevhodně komentovat. V tomto krámě to bylo podobné, ale později některým zákazníkům došlo, že si měli stoupnout do jiné fronty.
Rychlé nakupování je bonusem
Pro mnoho lidí je velkým bonusem, když si mohou nakoupit rychle. Z tohoto důvodu doposud vznikly například Drive zóny, do nichž si člověk může najet vozem, přebrat si své zboží, zaplatit za něho z auta u okýnka, a poté odjet s nákupem zpět domů. Tyto možnosti sice ještě nejsou úplně všude dostupné, ale můžete si jich všimnout u některých obchodů.
Lidé mají problémy s frontou
Fronta je pro některé lidi něco jako sprosté slovo, nechtějí o ní slyšet. Častokrát se však do takové situace dostanou a jsou z toho nešťastní. Pro některé je to dokonce stresová záležitost, jež je také velmi nepříjemná a rádi by se z ní dostali co nejrychleji. Někteří proto ve frontě začnou i nadávat a řešit situaci alespoň slovně, aby se například otevřela další pokladna.
Zákazníci začali být naštvaní
Když přicházíte k pokladně a už z dálky vidíte dlouhou řadu lidí, pravděpodobně vám hned dojde, že v obchodě strávíte více času, než jste si mysleli. Tito zákazníci se dostali do dlouhé fronty a začali být hodně naštvaní. Po chvilce si však všimli, proč tomu tak je a z jakého důvodu jsou lidé u pokladny takto dlouho.
Pokladna pro lidi se speciálními potřebami
V daném obchodě totiž přišli na to, že by bylo dobré udělat jednu pokladnu, jež by vyhovovala lidem se speciálními potřebami. Někteří totiž mají problémy například s pamětí, potřebují více času na některé činnosti, a tak se kvůli jejich omezení začnou vyhýbat společnosti, aby ji nějak neomezovali. Tento obchod však myslel i na takové jedince, a proto zavedl kasu, kde mají více času na zaplacení nákupu a nikdo jim nedává najevo, že by měli zrychlit tempo.