Prodavačka ostře a bez okolků veřejně přiznala, co nejhoršího až odporného lidé v obchodech dělají

Chodit denně pracovat s lidmi za pokladnu není vůbec jednoduché. Někdy mají prodavači pocit, že je to dokonce za trest. A není se čemu divit.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Stačí si někdy všimnout, jak to vypadá v obchodech v období před Vánoci. Všichni už chceme mít nákupní šílenství za sebou, zatímco někteří lidé musí tento chaos snášet několik hodin denně. Řeč je o prodavačích. Jde o tvrdou práci, při níž taháte těžké bedny s potravinami a k tomu neustále zodpovídáte dotazy zákazníků, kteří nemohou něco najít. Ani to nestihnete dodělat a už vás volají na pokladnu. A zase přibyly nové kódy, které si nepamatujete.

Prodavačky pracují pod tlakem v dusné atmosféře

Před pár měsíci se na stránce na sociálních sítích objevil příspěvek rozhořčené prodavačky, která se rozhodla předat lidem ukázku toho, jaká je realita práce v obchodě s potravinami. Tvrdí, že každý den čte na internetu komentáře lidí, které si stěžují na prodavače v obchodech a různých obchodních řetězcích. Zaměstnanci obchodů obvykle chodí do práce o hodinu dříve, než se otevře. Za tu dobu musí stihnout obrovské množství práce. 

iZdroj fotografie: Pexels

Jedná se o úkony jako je vyložení, kontrola a přecenění zboží, nakrájení a doplnění salátů, salámů, sýrů, apod. Musí stihnout projít také mražená jídla, nápoje a drogerii. To vše v pouhé jedné hodině. Je to obrovský tlak na každého jedince, což pak vytváří dusnou atmosféru na pracovišti. Poté, co se otevřou brány obchodu a nahrnou se davy lidí, musejí prodavači ještě stihnout dodělat to, co se v oné hodině nezvládlo. 

Zákazníkům se prostě nelze zavděčit 

Jenže za frmolu a odškrtávání seznamu povinností ještě musejí s klidem a respektem odpovídat na naštvané otázky, proč nemají zrovna ten či onen sýr. A konkrétního zákazníka příliš nezajímá, že má na výběr tisíc jiných druhů. Chtěl přesně ten svůj a nemá ho. A tak se prodavačka v zájmu zachování zdraví a klidu odebere k rozbalení jedné cihly a nakrájí z ní pár plátků sýra. Vrátí se k zákazníkovi a ten jí odpoví: ,,Děkuji, už ho nechci”. 

iZdroj fotografie: Pexels

Prodavačka přiznává, že nejnáročnějšími dny pro všechny zaměstnance jsou čtvrtek, pátek a sobota. Obchod je narvaný k prasknutí od rána do večera, u pultů a na pokladnách se tvoří fronty i s 30 zákazníky. V tu chvíli jsou v obchodě jen 3 prodavačky, jež se musejí také prostřídat na svačinu. Za to schytají od zákazníků nenávistné pohledy, jak si to vůbec můžou dovolit, jen tak si odejít. Inu, náš zákazník, náš pán je trochu nadnesené. 

Zdroj: Topky

Diskuze Vstoupit do diskuze
124 lidí právě čte
Zobrazit další články