Upřímná zpověď prodavačky. Žena prozradila, co nejhoršího zákazníci v obchodě dělají. Těžko uvěřit, budete mít husí kůži

Jedna z pokladních se rozhodla říci „dost“. Její vzkaz všem zákazníkům je jednoznačný – pro příjemnější a efektivnější nakupování by měli své chování změnit.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Pokud jste „ukáznění“ a zboží na pás vykládáte s předstihem, určitě nezapomínejte na používání tzv. rozdělovače. Ty jsou k dispozici u každé pokladny a pomáhají oddělit dva po sobě následující nákupy. Ačkoliv můžete svůj nákup položit dále od předchozího, pro prodavače to není jasný signál, že se jedná o jiného zákazníka. Někdy se totiž stává, že jeden zákazník má svůj nákup „roztahaný“ po celém pásu.

iZdroj fotografie: Depositphotos
Pokladna nejsou informace, tudíž zde není vhodné zjišťovat cenu zboží

Dobrým tipem na závěr, který avizovaná pokladní poskytla, je sledování ceny jednotlivých produktů. Pokladna nejsou informace. Tedy když nevíte u konkrétního zboží cenu, nemůžete si ho vzít s sebou a u pokladny zjistit, že „ho za tu cenu nechcete“ a nechat ho tam. Způsobujete tím značné komplikace jak pokladní (je nutné položku stornovat a následně vrátit), tak zákazníkům za vámi, kteří čekají a čekají. Když ovšem budete výše uvedené tipy respektovat, může se z nakupování stát i příjemný zážitek.

Zdroj: Transparency

Pokračujte ve čtení článku na další stránce

1 2

Diskuze Vstoupit do diskuze
116 lidí právě čte
Zobrazit další články