Jedna z pokladních se rozhodla říci „dost“. Její vzkaz všem zákazníkům je jednoznačný – pro příjemnější a efektivnější nakupování by měli své chování změnit.
Pokud jste „ukáznění“ a zboží na pás vykládáte s předstihem, určitě nezapomínejte na používání tzv. rozdělovače. Ty jsou k dispozici u každé pokladny a pomáhají oddělit dva po sobě následující nákupy. Ačkoliv můžete svůj nákup položit dále od předchozího, pro prodavače to není jasný signál, že se jedná o jiného zákazníka. Někdy se totiž stává, že jeden zákazník má svůj nákup „roztahaný“ po celém pásu.
Dobrým tipem na závěr, který avizovaná pokladní poskytla, je sledování ceny jednotlivých produktů. Pokladna nejsou informace. Tedy když nevíte u konkrétního zboží cenu, nemůžete si ho vzít s sebou a u pokladny zjistit, že „ho za tu cenu nechcete“ a nechat ho tam. Způsobujete tím značné komplikace jak pokladní (je nutné položku stornovat a následně vrátit), tak zákazníkům za vámi, kteří čekají a čekají. Když ovšem budete výše uvedené tipy respektovat, může se z nakupování stát i příjemný zážitek.