Leichtová a Burešová mají doma rozmazlené fracky, pustili se do nich naštvaní lidé. Na veřejnosti se prý jejich děti neumí chovat

Perný den zřejmě zažila herečka Kristýna Leichtová, kterou lidé znají třeba ze sitcomu Comeback. Postěžovala si na sociálních sítích, ale moc pochopení se nedočkala.

Eva Burešová a Přemek Forejt i Zdroj fotografie: Nextfoto

Jako rodiči vám bude asi povědomá situace, kdy jste někam vyrazili s potomkem, který prostě zlobil. Možná jste na něho křičeli, ignorovali jej, nebo dítě plácli i přes zadek, jenže marně. V podobné situaci se ocitla herečka a matka dvou dcer, Kristýna Leichtová. Když její holčičky nebyly zrovna příkladnými hosty jedné z kaváren, do matky se pustili ostatní hosté. Zaskočená herečka se o svůj zážitek podělila na sociálních sítích, ale asi se nedočkala reakcí, v jaké doufala.

Děti dělaly scény už v sekáči

Svůj zážitek s dcerami herečka popsala barvitě na svém instagramovém profilu. Neskrývala, že má špatnou náladu, protože po odjezdu manžela bude na 4letou Dorotku a 2letou Rozárku sama. Nechtějí se oblékat. Nechtějí jíst. Nechtějí jezdit autem,“ posteskla si. Nicméně s dětmi vyrazila do second handu, kde starší z dcer začala vyvádět, protože chtěla šatičky. „Řev, řev, řev. Paní prodavačka soucitně kouká a já se stydím, že to nezvládám tak, jak se ode mě očekává,“ napsala herečka.

Poté vzala děti do kavárny, jenže to nebyl nejlepší nápad. O klidném posezení se herečce mohlo jen zdát. Holčičky se začaly dohadovat, která si bude hrát s maminčiným mobilem, což vadilo ostatním hostům. Přijde vám, že toto je ideální prostředí pro děti? Vidíte zde dětský koutek? Můžete si je uklidnit?“ obrátila se na Kristýnu jedna žena ze skupiny seniorek, jež u vedlejšího stolu seděly nad zákuskem a proseccem, přičemž ječení holčiček jim asi lezlo na nervy.

Nejde o kávu, ale o rozmazlené děti

Otázka Kristýnu zjevně zaskočila. „Prosím? Nemám právo dát si kávu?“ řekla pouze. Její pozornosti se dožadovaly děti, takže na více slov nebyl čas. Konfrontace se seniorkou však herečkou otřásla. Zhluboka dýchala a do očí se jí hrnuly slzy. O zážitku z kavárny pak napsala na instagram s jakousi prosbou o větší ohleduplnost. V komentářích ji podpořila kolegyně z branže Eva Burešová s obdobnou zkušeností. Svůj příspěvek ale později smazala.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Týna Le (@kristyna__leichtova)

Některé fanynky s Kristýnou soucítily, mnoho se jich však do obou hereček pustilo. „Jestliže si neumí své ratolesti vychovat, ať sedí doma nebo v parku. Nejde o kávu, ale o rozmazlené děti a namyšlené hvězdičky, které si o sobě myslí kdovíco,“ zněla jedna z reakcí. „Pokud dítě neposlouchá, nikam s ním nelezu,“ přidal se další diskutující. „Další ukňučená herečka. Když do kavárny, tak s dětským koutkem. Co jste čekala? Možná i vy byste měla být tolerantní k okolí,“ napsal další.

Co říkáte na reakci seniorky?