Letadlo nemohlo kvůli závadě vzlétnout. „Celou dobu nás nechali o hladu a žízni,“ popisuje svůj zážitek Anna

Pasažérům, kteří letěli z Ománu do Prahy, nepříjemně zkomplikovala cestu porucha na letadle. Několikahodinové čekání na náhradní letadlo bylo peklo.

letadlo i Zdroj fotografie: MarcelX42/ Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0
                   

Cestování letadlem je celkem stresující záležitostí, i když všechno probíhá hladce. Pro pasažéry stroje společnosti Smartwings, který kvůli technické závadě musel neplánovaně přistát v Abú Dhabí, se ale let změnil v děsivou noční můru. „Jakmile vypadly kyslíkové masky, lidé začali panikařit. Pak jsme dlouho čekali na letišti a celou dobu nás nechali o hladu a žízni,“ napsala nám čtenářka Dámského Deníku Anna D. z Prahy.

Kvůli technické poruše stroj nouzově přistál

Mezi 169 cestujícími, kteří letěli z ománské Salály do Prahy, byla řada Čechů. Charterový let ale podle webu iDnes zkomplikovala technická závada zřejmě na tlakovém spínači, kvůli které musel stroj nouzově přistát v Abú Dhabí ve Spojených arabských emirátech. „Pořádně nás vyděsilo, když při letu najednou vypadly kyslíkové masky. Těšili jsme se domů, ale místo toho takový let hrůzy,“ popisuje paní Anna.

Letadlo v oblacích

Letadlo při letu postihla nečekaná situace. Něco takového nikdo z personálu nepamatuje

Během čekání na náhradní let se podle paní Anny aerolinka o své cestující moc nestarala. „Byl tam neuvěřitelný zmatek. Neměli jsme skoro žádné informace o tom, jak dlouho budeme čekat. Ptali jsme se dokola, kdy konečně odletíme, a řekli nám, že za pár minut, ale nic se nedělo. Byli jsme tam takhle zaseklí několik úmorných hodin,“ rozčiluje se paní Anna s tím, že chaotická situace panovala v podstatě po celou dobu.

Stěžuje si, že cestující nedostali ani pití

O zoufalé pasažéry se prý aerolinka vůbec nezajímala a ani jim neposkytla občerstvení. „Trčeli jsme tam několik hodin a celou dobu nás nechali o hladu a žízni. To je do nebe volající,“ stěžuje si paní Anna. Podle jejích představ ale neprobíhal ani náhradní let do Prahy. „Let trval více než šest hodin a letušky nám nabízely jen pití a tatranku. Něco k jídlu se nedalo ani koupit. Nikomu bych nic takového vážně nepřála zažít,“ zlobí se čtenářka.

Výtky cestujících aerolinky odmítají. „Cestujícím byla ještě před přistáním v Abú Dhabí na palubě letadla podána teplá večeře s nápoji. Poté, co bylo letadlo odkloněno do Abú Dhabí, jsme pro všechny cestující na tamním letišti zajistili občerstvení,“ cituje mluvčí Smartwings Vladimíru Dufkovou server TN.cz.  Bez ohledu na to, zda občerstvení cestující dostali, mají nárok na odškodné. „Určitě o něj požádáme,“ dodala paní Anna.

Jaké zkušenosti máte s leteckými společnostmi?

Diskuze Vstoupit do diskuze
66 lidí právě čte
Zobrazit další články