Eva Burešová se opřela do všech, kteří kritizují jméno jejího syna: „Cítím se božsky. Pořád lepší než 60letý Mirek…“

Po návratu z porodnice domů se seriálová herečka nestačila divit tomu, jakou diskuzi vyvolalo na sociálních sítích jméno, které s partnerem dali novorozenému chlapečkovi.

Zpěvačka Eva Burešová i Zdroj fotografie: Nextfoto

Terčem kritiky se stalo jméno, které svému nedávno narozenému miminku dala herečka Eva Burešová se svým partnerem, televizním šéfkuchařem Přemkem Forejtem. Zaskočilo je, jak moc jméno děťátka řeší lidé na sociálních sítích. Netradiční jméno totiž vyvolalo i posměšky. Šťastný pár je však přesvědčený, že se kvůli němu jejich chlapečkovi nikdo nebude posmívat.

Jméno inspirované rytířem a dramatikem

Herečka se v srpnu stala podruhé matkou. Chlapečka, kterého má s Forejtem, pojmenovali Tristan William. Inspirovali se osobnostmi z historie. Jméno Tristan zvolili podle rytíře kulatého stolu krále Artuše a Williama podle největšího dramatika všech dob, samotného Williama Shakespeara. „To jsou jména, která nosí náš syn, a já věřím, že mu dají silný základ,“ napsala herečka na svém instagramovém účtu.

Jenže na zdejší poměry netradiční jméno vzbudilo na internetu vlnu vášní. Zatímco fanoušci herečky Tristanovo jméno kvitují, jiní se nad ním pozastavují a najdou se i kritické hlasy, které se volbě Burešové a Forejta spíš vysmívají. To byl zřejmě impuls, jenž herečku podnítil k tomu, aby si to s diskutujícími vyřídila. „Já totiž neznám žádné lidi, kteří by se někomu smáli za jméno. To většinou totiž dělají jen dospěláci na internetu,“ napsala.

Lidé diskutovali i o jménu prvního syna herečky

Připomněla zároveň, že lidé podobně diskutovali i o jménu jejího prvorozeného syna Nathaniela, kterého má z přechozího vztahu. „Každopádně jsem nějakou dobu teď nebyla pořádně na těch internetech, takže jsem se nedostala k tomu, jakou debatu u některých lidí Tristanovo jméno vyvolalo. Tak bych jen chtěla říct, že to vyvolalo i u Nathana, a za celých 5 let se mu nikdo nikdy nesmál,“ reagovala herečka po návratu z porodnice domů na sociálních sítích.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Eva • Salvatore • Burešová (@evabureshsalvatore)

Herečka, která se objevuje na televizních obrazovkách třeba v show Tvoje tvář má známý hlas nebo seriálech Zoo a Slunečná, u svého příspěvku později zablokovala diskuzi. Neodpustila si ale ještě dovětek. „Další z věcí, co mě k tomu napadá, je, že raději Tristan William než 60letý Mirek, který řeší na internetu jméno cizího dítěte,“ podotkla rázně herečka. Napsala také, že je šťastnou a pyšnou matkou a brzy se s fanoušky podělí o další informace.

Co říkáte na jméno Tristan William, kterým pár pojmenoval chlapce?